من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

این روزا خوشحال تر از کوین کسى نیست!

آوردمش خونه! کلى دوست جدید پیدا کرده! همش با هم بازى میکنن! 

کارش شده تفریح و پارک و کوه و سینما!

میگه مامانى وقتى میخنده خوشگل تره!

میخوام خوشحال باشه... کوین وقتى میخنده خوشگل تره!

+مخصوص بهار که دلش تنگ شده بود واسه پستاى گنگ من :)

++اصقرو تک و تنها ول کردم تو چمدونم تو انبارى :(

+++کوین اون مینیون زرده ست اون وسط! واسه کسایى ک نمیدونن :دى

++++خودش آشناى پاییزه و اما، واسه خاطر تو از بهار سروده...

+++++دلشوره ى عجیبى دارم... آى دونت نو واى!

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۵، ۰۹:۵۲ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۱۴)

چیگد قالبت نازههههه

خیلی وب خوشملی داری

دنبالی ^_^
پاسخ:
مچکرم! چشمات خوشگل میبینه 
  • بهار پاتریکیان D:
  • تازه میخواستم بگم قاموساً اینقد گنگ ننویس ، دیدم عه پست سفارشیه :)))))))
    مینیوووووووووون ^.^
    ای جونم ^.^
    پاسخ:
    فک کنم از گنگى در اومد! نه؟ :))
    کویییییین ❤️❤️❤️
    واى چه نازن اینا
    پاسخ:
    مچکرم
    وااااااای کویییییین :)))‌ :**
    چه خرس صورتیه خوشگله ♥♥♥
    مادر کوین نیز بسییی خوشگله :))
    پاسخ:
    قربووونت
    چشات خوشگل میبینه عزیزم ^.^
    ای جونم فداتشم که پست گزاشتی نفسووووممممممممممممممممممممممممم


     خیلیم گنگ نبود
    پاسخ:
    اوهوم اولش گنگ بود به دو دلیل جاهاى گنگشو عوض کردم
    یکى اعتراض پاتریک و دیگرى این که واسه دوستاى نزدیکم گنگ نبود! میفهمیدن! نمیخواستم بفهمن :))
    چقد بامزه اس این کوین :)))
    من عااشق مینیون هام :D
    پاسخ:
    مرسى چشات با مزه میبینه :))
    منممممم
  • نارین میرشکار
  • مینیون :) کیانا میکشمت اونو بده به من 
    پاسخ:
    بچمه! تو بچه تو میدى به کسى؟ :))) 
  • بنیامین دلشاد
  • اصقر بنده خدا :))

    + دیده شده اگه پول خوبی بدن ملت بچشونم می فروشن حتا ! :دی
    پاسخ:
    این فرق میکنه! از گوشت و خون خودمه! باباش منتظره بهش اخم کنم حزانتشو ازم بگیره من نمیدم! چى فک کردى؟ :))
    :D
    پاسخ:
    عه دیاناااااا ❤️
    خوش اومدى :***
    merci :D
    agha man mikhunam injaro vali ziad cm nemidam bashe?  :D

    پاسخ:
    باشه عزیییزم راحت باش :))) 😘😘
    چقدر عروسک داری :|
    پاسخ:
    عروسک دوست دارم خو ^.^
    تازه سگام اینجا نیستن :))
    ای جااان جااان کوین :))

    پاسخ:
    کویییین 😍😍
    چقد عروسکککککک
    :))))
    اون مینیونه خیلی داره جلب توجه میکنه :/ پستِ ـش کن برا من :)
    پاسخ:
    اون مینیونه بچه مه! شما بچه تو پست میکنى واسه این و اون؟ :|
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی