من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

نترکى!

جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ب.ظ
بعد با هیشکیم نتونى حرف بزنى!
خسته شده باشى از غر غراشون! از قضاوتاشون! از امر و نهیاشون!
لال مونى بگیرى اصن!
دق نمیکنى خدایى؟

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۳۲ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۱۴)

  • بهار پاتریکیان D:
  • چرا ، من الان دقیقاً تو این مرحلم کیانا ..
    دارم دق میکنم و میخندم .. میخندم .. میخندم ..
    پاسخ:
    بخند... خنده بر هر درد بى درمان دواست...

    من به این صورت لالم که اون موقع که ناراحت میشم هیچی نمیگم بعدش بهم میریزم :(

    پاسخ:
    :(
    بهم نریز...
    بزن تو دهن اونى ک ناراحتت کرده :{
    دق که نه
    میگم : همین؟
    :(

    پاسخ:
    :(
    دقیقاااااااااا حس حال منه دارم نابودمیشم بخدا
    پاسخ:
    :(
    نشو... برو با یکى حرف بزن!
    و همدردها چه بسیارند...
    پاسخ:
    اوهوم... انگار :)
    آخه نمیشه اگه اون فرد برات مهم باشه :(
    راستی دلم برات تنگ شده ی شب بیا بحرفیم :)
    پاسخ:
    اوهوم :( سخته.. ولى باور کن دلت خنک میشه! تو بزن! با ضمانت من :)))
    منم دلم برات تنگ شده.. چشم! 
    کیانا خیلیییی خووووبی :*** :)))
    مرسی :)
    پاسخ:
    چقد آنلاین جواب میدى تو :)))
    خودتییییى :*
  • منا مهدیزاده
  • هوممم...
    بیا پیش خودم هرچی می خوای بگو !
    البته حقیقتن من نمی تونم این قولو بهت بدم که غرغر و قضاوت و امر و نهی نکنم :)))
    ولی من خوبم ;;) بیا هر وقت که خواستی ;;)
    پاسخ:
    تو عشقییییى ❤️❤️❤️
    خوب شدم ! یه یه روز با کسى حرف نزده بودم موتورم داغ کرده بود! :))
    اینا رو ولش کن ... قالبت چه بنفش و خوشگلهههه 💜💜💜💜💜
    پاسخ:
    مرسى گل جان ❤️ چشات قشنگ میبینه :)
    طراحى دوستمه ^.^
    خیلی غر می زنن خدایی :| سرم رفت !!!!
    پاسخ:
    اوهوم...
  • خانوم عکاس باشی
  • چه خوبه :)
    پاسخ:
    خودت خوبى :)
    دق ! کمه والا :/
    پاسخ:
    والا...
  • نویسنده عشق
  • دق اولشه :|
    باید پاتریک باشی بخندی ^___^

    پاسخ:
    پاتریک؟! اشتباه نیومدى؟
    من ژنیکما
    بنویس...
    کمک میکنه!
    پاسخ:
    ایده ى خوبیه... ولى واسش باید باز یه وبلاگ ناشناس بزنم
    اگه میخواستم ادماى دور و برم بخونن حرفامو که میگفتم بهشون..
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی