من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

آمد دوباره، مهتاب لالا...

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۴۶ ب.ظ

مثلن نیمه ى پرش اینه که هنوز حس میکنیم آدمیت نمرده تو وجودمون! هنوز به بقیه هم اهمیت میدیم..

نیمه ى خالیشم اینه که این اهمیته هیچ دردیو دوا نمیکنه! در عمل هیچى!

+لالالالایى.. لالا لالایى... لالا لالایى، لالا لالایى...

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۴۶ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۱۱)

چه گل زیبایى
پاسخ:
ممنون :)

چه غم پنهونی داشت ...
نداشت ؟! D:
پاسخ:
یکمى داشت... :)
  • خانوم عکاس باشی
  • عکس :)
    پاسخ:
    :) :)
    کیانای ناراحت ؟؟؟ مگه میشه ؟؟؟ :((
    پاسخ:
    ناراحت نیستم... پستم غم داره نه من! :) :*
    خب خوبه پس :)) :*

    پاسخ:
    اقا من دیشب کار داشتم نشد اون چیزى ک تو خصوصى گفته بودیو چک کنم
    الانم از دانشگاه جواب میدم، لپ تاپ پیشم نیس
    حتما امشب چک میکنم
    شرمنده :*
    لالایی که نوشتی رو بلدم 
    نمیشه لالایی رو به اشتراک گذاشت چون همه ش لالای لایه :|
    ولی اینو یه دختر کوچولو میخوند 
    یه لالایی قدیمیه که تا ابد تو ذهنمه 
    لالا (بدون مکث) لالایی  
    لالا (مکث) لالایی 

    پاسخ:
    دقیقا...
    خورشید لالا، مهتاب لالا...
    پست جدید :))
    یعنی تنها کسی که پیگیرانه (!!!) دنباله پست جدیده خودمم کیانا :)))
    پاسخ:
    :))) چشم به زودى
    منتظر مطلب جدیدیم گل من😂😂✌️
    پاسخ:
    چشم.. پست باید بیاد! :))
    ژنیک خانم پستات چقددد هوادار داره :))) :**
    پاسخ:
    اى بابا شرمنده میکنى :)))
    این پیگیرى هاى شماس که وبلاگ مرا زنده نگه داشته است :))
    ای بابا وبلاگ خودش زندس ما هم میایم سر میزنیم زندگی میگیریم :))
    چنین اثار خفنی داره :))
    اومممم چه عکسییییی :))
    پاسخ:
    قربان شما :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی