من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

یه کیاناى خوشال..

شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۱۴ ب.ظ

یه زندگى عادى دارم این روزا..

انقده خوب و آرومه..

هر روز صبح پا میشم از خواب، صبحونه میخورم، بدون ذره اى فکر بارونى صورتیمو میپوشم، یه کرم میزنم و میدوم میرم دانشگاه

توى راه به همه سلام میکنم، سرم تو گوشیم نیست... خوشحالم و میخندم!

بزرگ ترین دغدغم این روزا اینه که بعد کلاس بمونم کتاب خونه ى دانشگاه درس بخونم یا برم رو تخت نرمم دراز بکشم و درس بخونم؟ که اول نمونه بخونم یا جامعه یا تمریناى اصولو حل کنم؟

هر روز زنگ میزنم و صداى مامانمو میشنوم! 

با هم اتاقیام میرم خرید..

آدم بعضى وقتا باید واسه خودش زندگى کنه!

بدون دغدغه ى آدما، که کى چى فکر میکنه و چیکار کنم که فلان مشکل که به واسطه ى فلان اتفاق افتاده حل بشه؟

بدون نگرانى فقط زندگى کنه، تو بارون بدوه و از آفتاب لذت ببره...

بدون این که هى بخواد برنامه ریزى کنه.. که فلان روز فلان ساعت باید این کارو بکنم و این جا برم که به همه ى برنامه هام برسم..  

یه وقتایى لازمه مرکز زندگیت، فقط و فقط خودت باشى.. :)

دور از دنیاى مجازى، دور از مشکلاى هر روز زندگى...

+با همین فرمون پیش برم احتمالا به یکى از آرزو هام میرسم! خاموش کردن گوشى و دور بودن از تکنولوژى واسه یه مدت.. :دى

++خسته شده بودم از بدو بدو هاى هر روز..

  • شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۱۴ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۱۲)

واقعا کاریه که من اگه بتونم که نمیتونم دلم میخواد انجام بدم ازاد باشم و براى خودم زندکى کنم
پاسخ:
چرا نتونى؟ :) یهو یه روز صبح از خواب بیدار میشى و میگى این همون عیدیه که منتظرش بودم.. که برم و همه ى کارایى که دوست داشتمو انجام بدم..
ریسک میکنى و میشى همونى که همیشه دلت میخواست! :)


Ba Salam az mn dar khast shode nazar bedam 😁😁

Zendegi joori khoobe ke hast faghat bayad dorost behesh negah koni 😀😀hala ba net ya bi net
پاسخ:
سلام.
شما؟ :)
:دی
پاسخ:
:پى
Man manzooram o mazoor 
Man faghat injam nazare khodam ro bayan konam age chize 
digari baraye nazar dadan nist man beram
D:
پاسخ:
بفرمایید.
دفعه ى بعد که خواستید تشریف بیارید اگه خودتونو معرفى کنین استقبال بیشترى از نظرتون میشه :دى
بازم خوش اومدین :)
Che khashen khob nemishe inja dige Alan moarefi misham az yek nashenas
پاسخ:
:)))))
اى بابا! از اول معرفى میکردی گاوى گوسفندى شترى چیزى میکشتم برات! :)))
خیلى خوش اومدى! راجع به کامنت: 
آره زندگى همیشه قشنگه و میشه ازش لذت برد
ولى به نظر من یکى از قشنگیاش همین تنوعاشه... همین چالشایى که آدم خودش واسه خودش ایجاد میکنه
گوشه ى عزلت گزیدنم بعضى وقتا جذابه واسه من! :دى
:))))) 
Bala khare kam pish miad man jayey cm bezaram 

Tanavo tooe taadole age kolan ye bakhshi ro joda koni harchand zajr avar ye bakhshi ro az dast dadi
پاسخ:
به نظر من اگه با از دست دادن یه بخش آرامش آدم بیشتر بشه، باید این کارو بکنه...
مث خونه تکونى میمونه..
شایدم تعادل همین باشه!
منم نه میتونم و نه میخوام واسه همیشه از نت خداحافظى کنم، ولى نمیخوام بزارم وقت و آرامشو ازم بگیره!
الان یه دختر خوشحالم که به همه کارام میرسم. ^.^
ولى توصیه میکنم امتحان کنى از این مدل کارا! خیلى حال میده :دى
کلى میتونى با خودت فک کنى و ببینى واقعا چى میخواى تو زندگى!
  • منا مهدیزاده
  • این span همون span عه ماست؟ :دی
    پاسخ:
    آره آره خودشه :دى
    این مدلی زندگی کردنو دوست دارم ...
    پاسخ:
    مى تو..
    به عنوان تنوع خوبه ؛)
    کامنت خصوصى:
    سلام.
    لطفا فامیلشو هم بگو! (یا حداقل رشته و سال ورود!) اگه همونى بود که من میشناختم اییلتو بهش میدم :)
    اون قسمت کرم زدن سر صبح از همه اش مهم تره!!!
    پاسخ:
    نکتش همینه! فقط یه کرم میزنم...
    خیلی هم خوب :-) من خودم خیلی همش برنامه ریزی میکنم اما بی برنامه ریزی و دلی کار ا رو انجام  دادنم گاهی واقعا عالیه
    + چقد این بلاگ حس خوبی به آدم میده هم قالب هم نوشته ها و عکسا :-) مرسی بخاطر این حس خوب
    پاسخ:
    مرسى از تو واسه نظرت که کلى بهم انرژى داد ^.^
    قالب کار دوستمه :دى 
    منم خوشالو اینجوری می نویسم (:دی درد مشترک !)

    یکی از نوستالژی هام اینه که موبایلمو عوض کنم و 1100 بخرم . بعد هر کی کارم داشت زنگ بزنه و باهام قرار بذاره و تو صورتم بشینه و باهام حرف بزنه ...

    تو این تکنولوژی غرق شدیم... حس مجازی بودن حس بدیه :| دوس دارم واقعی باشم ...
    پاسخ:
    شت! چقددد شبیهیییم!
    راضیم ازت! :))

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی