من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

عاشقانه هاى بى مخاطب

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ق.ظ

تو باشى و،

لبخندت و،

نگاه هاى پر نفوذت.

من باشم و،

تند تند حرف زدن از زمین و زمان و،

خنده هاى بى امانم.

تو باشى و،

سکوتت و، 

صداى دوپ دوپ قلبت...


  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۵، ۱۱:۲۷ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۹)

چه شالِ خوجلی :-***
پاسخ:
قابل شما رو نداره :***
  • منا مهدیزاده
  • چه کیانا عه خوجلی! :-*** :)))

    پاسخ:
    اون که اصصصلا قابل شما رو نداره :**** :)))
  • خانوم عکاس باشی
  • اون کیفه الان در مرحله افتادت روی زمینه ؟ :دی
    خدایی عاشق تیترتم یعنی :  مردم من عاشق نیستمااا ولی این عاشقانه ست خخخ
    پاسخ:
    در مرحله ى پرت شدت رو زمین حتى :)))
    بدونى چه حرفا پشت سر آدم میزنن.. :)))
    چه باحال
    دنبال کردم دنبال میکنى??
    من خیلی دوست دارم :) تو خیلی زیبایی
    پاسخ:
    ژنیک؟؟؟؟ ژنیک که منم! تو کى اى؟ :-س
    منم دوست دارم!!! :)))
    تازه تو این عکس که معلوم نیست ولی خنده های قشنگیم داری ... :)
    پاسخ:
    چه بامزه! 
    کیانا عزیزم... ما که رسوای عالم و آدم شدیم... دیگه همه می دونن چی بین ماها گذشته...
    لازم نیست ظاهر سازی کنی گلم :) :-*
    عکستم خیلی قشنگ شده... دیدی چه خوب عکس می گیرم؟
    پاسخ:
    تو عاااااالى اییییییى :)))) جمشییییید
    عاااالى... :***
    کى میاى پیشم پس؟ ؛؛)

    همه اش داشتم فکر میکردم چرا جمشید کامنت نذاشته ک دیدم آخرین کامنت هست
    پاسخ:
    جمشید هیچ وقت منو فراموش نمیکنه! بعله :)
    :|
    خدا به ما هم از این کامنتر ها بده :|
    پاسخ:
    جمشیدو میگى؟ فیکه به خدا! :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی