من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

AI challenge :D

سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ

بالاخره تلاش های شبانه روزی ما جواب داد



و ما پیروز شدیم!

YAAAAAAAAAAAAY
/D:\

+عکس مال وقتیه که دانشگاه رامون ندادن! :دی انقد پشتکار داریم ما :))
++Best team and best team work :D
+++افراد عکس از چپ به راست: نداف و داف و بی داف!
:))))))

پ.ن: عکس خوشمزه جات دست پخت ژنیک خانوم ^.^


  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۴، ۱۲:۴۰ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۱۶)

:))

من ع اونا میخوام خو:|با انگشت بخورم:|
پاسخ:
من با انگشت نخوردم! اون انگشتی که میبینی تلاش واسه ذوب کردن شکلات تو ظرف بستنی بود! در جهت ساخت خوشمزه جات! :دی عکس خوشمزه جاتمونم میزارم حالا :پی
>_< اون موزاشو بردار بقیش مال من پلییز:/ :-D 
پاسخ:
قابل نداره :دی
  • بآنو نارینـ
  • وای نداف ، داف ، بی داف خخخخخخخخخخخ

    پاسخ:
    :))))
    :-خود داف پنداری

  • منا مهدیزاده
  • نداف و داف و بی داف رو دوست داشتم :)))))))))
    یاااااااااااای /:دی\
    پاسخ:
    :))))) ما هم دوست داریم
    یااااای /:دی\
    مبارک باشه :))
    نووش جاان :))
    پاسخ:
    مرسی
    مرسی :))
    میشه بگم کوفتت بشه ؟! (((:
    پاسخ:
    feel free :))) :D
  • بنیامین دلشاد
  • B-)
    هنوز اول راهه :{{

    + بدبخت بی داف :))
    پاسخ:
    :)))))))))
    ایشالله موفقیت های بعدی بی داف جان :پی
    من دیر رسیدم گویا!
    مبارکه
    شیرینی :دی :پی :-سوت
    پاسخ:
    :-دبلیو
    چند بار؟ :))

    به بههههه نوش جان
    قشنگ مشخصه تقسیم وظایف خوبی انجام دادینا ;)
    پاسخ:
    حرفای نژاد پرستانه؟؟؟
    ما خیلی هم خوب تقسیم وظایف کردیم!
    کلی ایده زدم من واسه اون مسابقه :)))‌ بد :))
    به علی:
    اتفاقن خیلی بیشتر از من زحمت کشید برای جنبه علمی تیم! :)
    خواست ریا نشه وگرنه خیلی عضو کلیدی ای بود.

    پاسخ:
    خودتی :))
    #جدی
    :{

    ما پست جدید میخاییم :)))

    پاسخ:
    Who are you? :D
    ای بابا :)))‌ نمیشناسید ؟؟؟؟؟ :||
    پاسخ:
    خیر! :دی
    دلم خواست D:
    پاسخ:
    قابل نداره :دى
    به Zzz:
    اولا کامنت خصوصی میزاری یه ایمیلی، وبلاگی چیزی بزار بتونم جواب بدم!
    دوما من اصلا مگه شما رو میشناسم که بخوام ناراحت بشم؟ اصن واسه چی؟ قضیه چیه؟ :)) :دی
    این توپول خان چقدر مهربونه قیافه ش
    سندِ محکمی بر این که ما توپول ها عالی هستیم :))
    پاسخ:
    دز عالى بودن تپل ها که شکى نیست، من خودم اگه یه روز نى نى دار بشم، به خودم قول دادم وقتى نى نى هنوز به دنیا نیومده انقد بخورم که تپل شه
    ولى حالا ما لاغرا هم خوبیم! حتى روایت داریم باریک الله! یعنى خدا لاغر است
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی