من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

suprise!!!

پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۴ ب.ظ

Be crazy
Be stupid
Be silly
Be wired
Be whatever
Because life is too short to be anything but

HAPPY


هدیه ی ب.د عزیز... :)

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۰۸:۰۴ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۱۲)

  • منا مهدیزاده
  • wired?
    سیمی؟!

    ولی خیلی قشنگه :] مبارکه :]
    پاسخ:
    مرسى :) اوهوم خیلى دوسش دارم ^.^
  • احسان کفشدار گوهرشادی
  • مبارکه :)

    هدف خلاصه کردن ب.د رو درک نمی‌کنم :|
    پاسخ:
    ممنون :)
    هدیه هایى که توى بلاگم پست کردمشون همه شون بدون اسم بودن یا به صورت خلاصه، چون فقط هدف اینه که ٤٠ سال دیگه اگه احیانا حافظه یارى نکرد، یادم بمونه مال کیه و هدف تشکر نداره که اسم برده بشه... :) 
  • بنیامین دلشاد
  • life is too short to be anything but HAPPY :)

    پاسخ:
    smile & make a smile ;)
  • بآنو نارینـ
  • :)
    پاسخ:
    :)
    احسنتتت تکبییییر
    فقط من نگران جمشیدم...بچه از حسادت دق میکنه...
    پاسخ:
    قربان شما! :))
    نگران نباش اینا با جمشید هماهنگ شدس ;) D:

    علی جان مرسی که به یادم بودی... اینجا دیگه فقط شما باید به یاد من باشی دیگه... این کیانا که بی وفا شده... :-< هعی... روزگار...

    کیانا... منم بهت جایزه بدم تو وبلاگت میزاری یعنی؟ یعنی برات انقدری ارزش دارم هنوز که بخوای چهل سال دیگه یاد من بیفتی؟ یا اینکه می ترسی که تا چهل سال دیگه هم عذاب وجدان زخم بزرگی که به قلب پاک من زدی پاک نشه و ترجیح میدی من و خاطراتمو توی گوشه تاریک ذهنت دفن کنی...؟

    پ.ن. دیگه وقتی ب.د. میشه لابد منم باید ج. بشه دیگه...
    پاسخ:
    :))))))))))))

    من جایزه های شما رو تو قلبم نگه میدارم جمشید آقا :X  :)))
    عذاب وجدان زخم بزرگی که به من زدی فکر می کنی کی پاک می شه؟ فقط زخمی که به من زدی تو قلبم نبود...
    پاسخ:
    :))))))))))))))
    تو دیگه ج*** ای نه؟ :)))
    واسه تو عذاب وجدان ندارم!
    از اولشم میخواستم ازت سواستفاده کنم }:)
  • بهمن دهنورد
  • خوشحالم که خوشحالی :) همیشه خوشحال باش :)
    پاسخ:
    =)))))))
  • منا مهدیزاده
  • آقا ولی جدن فلسفه ب.د. چیه؟ همه که می دونن منو بنا دهدیزاده صدا می کنی تو خلوت... دیگه لازم به این همه مخفی کاری نیست که...
    پاسخ:
    بنا دهدیزاده =)))))))))))))
    عاااااااااشقتم ینیییییییییی :XXXX
  • بیژن دارابی
  • خودت عزیزی :)

    پاسخ:
    قربون شما :))))
  • بهمن دهنورد
  • اینجا چه خبره کیانا؟ :|

    پاسخ:
    خبر خوشی سلامتی! شما چطوری؟
    کیانا؟!
    چند تا ب.د. واقعن؟
    چند نفر بهت دادن این کادو رو؟
    پاسخ:
    خیلیا!!! مث که حراج کرده بودن از اینا هر کی رد میشده یکی سر راه میخریده... :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی