من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

WE LOVE YOU MONA :*

چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ب.ظ

We love you Mona <3 :*

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۴، ۱۱:۴۹ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۵)

  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • 😂😂😂😂😂
    پاسخ:
    :))))))
  • منا مهدیزاده
  • And Mona loves youuuuu <3 <3 <3 :-****
    پاسخ:
    <3 <3 <3 <3
    می دونستم! می دونستم یه چیزی بین تو و منا هست !
    حالا دیگه همه چی داره make sense میکنه...
    تو از اولشم عاشقه منا بودی نه ؟
    تو هیچوقت منو دوست نداشتی...
    چقدر خوب این راز رو تا الان حفظ کرده بودی...
    چقدر من احمق بودم...
    هعی...
    امیدوارم با هم خوشبخت بشید...

    پاسخ:
    نهههههه جمشییییید...
    منا فقط همکارمه.... فقط همکار...
    نرووووو... حداقل بمون تا برات توضیح بدم...
    این کارو با قلب شکسته ی من نکن... :'(
    شیرینی B)

    پاسخ:
    منتظرى من پست بزارم بگى شیرینى نه؟ :))
  • بنیامین دلشاد
  • Except KhodaBiamorz
    ?

    پاسخ:
    EXACTLY! :)))
    اسم تیمو بزاریم اکسپت خدا بیامرز؟ :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی