من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

گم شده!

يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۴۸ ب.ظ

از یابنده تقاضا می شود گوشی اینجانب را به داخل صندوق پستی ما بیندازد. با تشکر!


+انقد هی نگین چرا انقد خونسردی پس؟ موهامو بکشم؟ خب گم شده دیگه! :پی

++مرفه بی دردم نیستم! فقط یاد گرفتم واسه چیزای بی ارزش بی خودی حرص نخورم...

+++پیدا شو لطفا...

پ.ن: شایدم هنوز داغم! فردا مثلا شروع شه گریه زاری هام! اینم تو من دیده شده :)))

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۴۸ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۱۲)

چون خونسردی توی بلاگت پست گذاشتی پس؟
:|
پاسخ:
ناراحت هستم و دوست دارم پیدا بشه گوشیم! مخصوصا به خاطر این که عکس هامو از توش پاک نکرده بودم.
ولی گریه زاری نمیکنم و غمباد نمیگیرم ! :)

از اونجایی که گوشیت دست منه و نمی‌خوام برش گردونم (D:) بهت پیشنهاد می‌دم یه جایی انتخاب کنی که عکس‌هاتو برات آپلود کنم.
پاسخ:
لازم نیست! لطفا همه شونو دیلیت کن فقط :) مرسی
در ضمن این شوخی مناسبی نیست با یکی که در غم فراق گوشیش به سر میبره...
  • بنیامین دلشاد
  • مگه واسه اینم آدم غمباد میگیره؟ :)
    + با رمزای سختی که تو میزاری بعیده کسی بتونه به داخل گوشیت دسترسی پیدا کنه :-"
    پاسخ:
    انگار... :))))) دوستم کلی گریه کرد وقتی گوشیش گم شد بعد امروز همه شون کاملا O_O بودن که چرا تو انقد خونسرد نشستی هیچ کاری نمیکنی
    +آره آره میدونم :)))
  • بآنو نارینـ
  • بلی بلی پیدا میشه :)
    + دنبال شدی خوشحال میشم دنبالم کنی :)
    پاسخ:
    انشالله... :)
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • حیف بود ک دختر !!! (((:
    حواست کو پس ؟! (:
    پاسخ:
    نمیدونم! پیدا شد به هر حال امروز :)))
    نهههههههه
    تو چرا انقدر خونسردی دختر؟
    همه عکسای دو نفرمون تو اون گوشی بود...
    و تو هیچوقت اون عکسارو به من ندادی... :(
    یعنی همه خاطراتمون پرید ؟ :(
    پاسخ:
    جمشیییید... یاد و خاطرات تو منو آروم کرد دیگه ;;)
    یه آقای با شخصیت پیداش کرده بود واسم آورد /D:\
  • چشم به راهم ...
  • ان شاالله پیدا بشه
    پاسخ:
    پیدا شد خدا رو شکر... ممنون :)
    plz write some sentences in english for your foreign lover :(
    i cant understand persian :(

    پاسخ:
    Oh my God! :)))))))))))
    چه اینترنشنال!
    پاسخ:
    وات د فاز؟ :))
    نگران گوشیت و عکسات نباش
    بالاخره پلیس فتا پلیسیه ک حواسش به همه چیز هست !
    پاسخ:
    :)))
    پیدا شد گوشیم! هم دانشکده ایام هواسشون به همه چی بود ;) D:

    sergey رو می‌گم
    فک کنم لاوروف خودمون باشه
    پاسخ:
    آها :)))

    دلم گرفت

    اومدم بپرسم پیدا شد؟

    دیدم پیدا شد!

    این باینری فضول تو همه چی سرک می کشه! دی:)

    پاسخ:
    :))))
    /D:\
    مرسی! :دی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی