من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

بازی...

پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۴ ب.ظ

حس بچه ای رو دارم که پاهاشو میکوبه به زمین و هی میگه:

یه بار دیگه بازی کنیم...



+و این کارو تا وقتی برنده نشه ادامه میده...!

++من دلم نی نی میخواد... :ایکس

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۳:۲۴ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۷)

  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • چه این بچه ها نازن:)
    پاسخ:
    اوهوم :)
  • آرش پوردامغانی
  • ? ACM_related
    :-"
    پاسخ:
    نه! اى سى ام که نشد شرکت کنیم! واسه فان میخواستیم شرمت کنیم یوزر پسورد واسمون نفرستادن! تا اخر مسابقه هم منتظر موندیم... ولى خبرى نشد :(
    Adaline related?
    :P
    پاسخ:
    never! :)))
    I have best momy in the world for my self! :D
  • بنیامین دلشاد
  • bazi fekri related? :)))
    صرفن برای همراهی با دوستان
    پاسخ:
    nope! :D
  • آرش پوردامغانی
  • اصن relataed ? :)))
    چون اسم تیمتون رو توی بلاگ ای سی ام دیده بودم گفتم :-" 

    پاسخ:
    life related :D
    اها :) 
    چه بچه تخسی :))
    روانی هستی مثل خودم D:
    پاسخ:
    O_o
    o_O
    O_O
    با تچکر :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی