من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

قار قار...

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ق.ظ

یووووهوووو...

خوشحاااااالم...

اننننننقد خوشحالم که نتونستم تا فردا واسه ابرازش صبر کنم...

کلاغ خوشحاله و اینو میشه از تند تند حرف زدناش فهمید...

از لحن قاار قااار کردنش میشه فهمید...

کلاغ خوشحاله و انرژیشو به ژنیک کلاغم منتقل کرد...

قار قار...


+ خوابم نمیبره...

++ لازمه باز تاکید کنم کوفتت شه؟ :)))))

  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۴)

  • منا مهدیزاده
  • I loooooooooove you kianaaaaaaaa
    پاسخ:
    I love you tooooo :*
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • خوشحالم خوشحالی دوست جان❤️
    پاسخ:
    خوشحالم که از خوشحالى من واسه خوشحالى دوستم خوشحالى... :)
  • بنیامین دلشاد
  • خط اول پست منو یاد یه استیکر خاصی تو تلگرام می اندازه ...
    پاسخ:
    :)))))))))))))))))))))))))))
    عاااااااالی :)))
  • آقای دارستانی
  • شما توسط ما دنبال میشید خوشحال میشیم ما رو دنبال کنید
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی