من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

It's not so hard...

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۴ ب.ظ

-من اونو نمیشناسم... برام مهم نیست...

+منم تو رو میشناسم... برام مهم نیست!‌ :)



//نمای پنجره ی اتاق من توی غروب...

//میفرماید که دیگه از من گذشته بخوام واست دغدغه ی جدید بشم!

//اینایی که نجابتشون خدشه دار میشه تو چشمای دختر نا محرم نگاه کنن، اینا لاکم میزنن؟

//میخواستم عکس شهلا از چشمام بزارم از جمشید ترسیدم :{‌ :))))

// دلم خواست این دفه به جا + این جوری کامنت کنم!

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۰۴ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۶)

  • منا مهدیزاده
  • دلت برای من تنگ شده کامنت های مدل منا ای گذاشتی... می دونم ;;)
    پاسخ:
    اوهوم اوهوم ;;) 
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • خوشمان عامد:)
    پاسخ:
    مچکرم :)
  • بنیامین دلشاد
  • نمای قشنگیه ...
    مال من همش دیوار های همسایه هاس ...
    :)
    پاسخ:
    :)

  • بنیامین دلشاد
  • عکس شهلا از چشم یا عکس از چشم های شهلا؟ :)) جمشید چرا خبری نیست ازش؟ قهرین هنوز؟
    پاسخ:
    عکس شهلا از چشم شهلا... :)))
    هعى... نمیدونم... فک کنم رقیب عشقى دارم :))
  • بنیامین دلشاد
  • :))) ای بابا ای بابا :)))
    تا باشه ازین رقیب عشقیا :)))
    پاسخ:
    :))))
    بیا! مردم نما دارن ما هم نما داریم!!
    فخر فروشی با نما؟؟؟ داریم؟!!میشه؟؟
    پاسخ:
    از مال دنیا همین نما رو داریم... با اینم فخر نقروشیم؟!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی