من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

هیچ کی دلش نمیخواد بی شعور باشه! میخواد؟؟؟



+تو به من، من به اون، اون به اون...

++برام دعا کنین...


  • ژنیک :) :)

نظرات  (۶)

  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • محتاجیم:)
    واقعا:)
    پاسخ:
    :)
  • منا مهدیزاده
  • دوباره تکرار می کنم...
    من ! :)))))
    پاسخ:
    عاشقتم ینییییی :)))
    موفق نیستی :{ :)) :*
    ای بابا...
    جمشید؟ کجایی؟ :))
    پاسخ:
    جمشید ولم کرده رفته با تی ایشون... یه دختره که هم از من خوشگل تره هم لاغر تر هم خفن تر! تازه دکترم هست!‌ :)))
  • بنیامین دلشاد
  • نه لزومن ...
    قبول ندارم
    به راحتی می تونیم همونی که مارو زده بگیریم بزنیم :))
    ما فرا تر از دومینو هستیم! :{
    پاسخ:
    میتونیم... ولى مث دومینو ضربه میزنیم...
    اره میتونیم...ولی انصافا برگردی همونجا قبلی رو بزنی بیفته بهتره دیگه!! نه بقیه رو زمین میفتن! دلت هم خنک میشه!
    پاسخ:
    موافق :{ :)
  • احسان کفشدار گوهرشادی
  • هممم...
    می‌تونیم فاصله‌مون با بقیه رو رعایت کنیم که وقتی افتادیم کسی بعدمون نباشه :-/

    خداوکیلی چنین جملاتی از من بعیده :|

    (ضمن عرض سلام به همه xD)
    پاسخ:
    ایده ی خوبیه! ولی خیلی کار سختیه که فاصله رعایت کنیم... نیست؟
    حتی اگه بتونیم این کارو بکنیم نفر قبلی نمیتونه بهمون ضربه بزنه احتمالا... :)

    (سلام :دی )
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی