من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

دیده بود پریشونم...
فهمیده بود تمرکز ندارم...
میدونست شکلات دوست دارم!
واسم یه عالمه ازینا خریده بود...
همچین دوستایی دارم من :{



+تا به حال وسط چمران قدم زدین؟
++هالوین شما هم مبارک! :)
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۸)

معلوم شد که بین من و وبلاگت، وبلاگت رو انتخاب کردی...
خداحافظ برای همیشه ای کیانای عزیزتر از جانم...
پاسخ:
ثابت کن جمشیدی :{ چرا هی آی پیت داره عوض میشه؟ :)))
خداحافظ...
  • 😎😎😎BAHAR 😎😎😎
  • خوش به حالت!
    دلم کیت کت خواست!
    پاسخ:
    عزیزم... :) توم برو کیت کت بخور خوشحال شی ^.^
    هعی...
    مثل اینکه جدایی من و تو تصمیم مناسبی بود...
    وقتی حتی نتونی دست خطمو تشخیص بدی...
    هعی...
    من حاضر بودم زندگیمو به پات بریزم...
    مثل یک ملکه باهات رفتار کنم...
    ولی تو این وبلاگ رو به من فروختی و نشون دادی ارزش عشق پاک من رو نداشتی...
    پاسخ:
    نههههه جمشییییییییید! این کارو با من نکن... :((( من تک و تنها بی تو تو این شهر شلوغ چیکار کنم عاخه؟ من از همون لحظه ی اولی که با اون ناز و ادا گفتی برسونیمت یک دل نه صد دل عاشقت شدم...
    چرا با من این کارو میکنی آخه؟ :((
    کیانا عزیزم...
    تو که میدونی طاقت ناراحتیتو ندارم...
    چرا اینطوری می کنی با من ؟
    خودتو بزار جای من...
    یه مشت آدم بی همه چیز هی میان توی وبلاگت هر چی از دهنشون در میاد به من میگند هی سعی میکنن مخ تورو بزنند...
    من نمی تونم واقعن...
    هی این حس رو دارم که برای تو به اندازه کافی خوب نیستم...
    من نمی تونم اینکارو با تو بکنم...
    خودمم دیگه نمی تونم تحمل کنم این وضع رو...
    پاسخ:
    جمشید جان عزیزم! اینجا خونواده رد میشه :))) باور کن ملت باور میکنن بعدش خر بیار و باقالی بار کن! :))
    واایییییی ترکیییدم از خنده!!
    جمشید خدا خیرت بده :دی
    پاسخ:
    کوفت :)))
    هی منو اذیت کنین... :))
  • نارنجی(فعلی!)
  • کدام یک از سوال های زیر درست است؟
    1-آیا این جمشید، همان جمشید است؟
    2-آیا تا به حال وسط یادگار قدم زده اید؟
    3-آیا این جا خانواده داریم،  مردم؟
    4-آیا سوال درست، درست است؟
    عدد گزینه مورد نظر خود را به شماره 200090 ارسال کنید تا برنده یک عدد تک تک از طرف بانک سپه شوید!

    پاسخ:
    ۱- این جمشید همان جمشید است.
    ۲-خیر!
    ۳-بله.
    ۴-بله.
    من کی بیام تک تکمو بگیرم؟
    +اصغر تویی؟
  • بنیامین دلشاد
  • هالوینشو :))
    :)
    + کامنتا عالین!
    پاسخ:
    :)))
  • نارنجی(فعلی!)
  • جواب سوال ها لازم نبود بلکه درست بودن خود سوال ها مطرح بود که گزینه‌ی صحیح‌ای وجود نداشت، بنابراین  همه شرکت کنندگان برنده اند و پیام  نحوه دریافت تک تک را دریافت کرده اند! 
    پاسخ:
    با تشکر از شما :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی