من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

از دیالوگ ها

پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ

-بیا قرص برنج بخوریم بمیریم!

+نه من چاق میشم! اگه قرص سالاد داری پایه ام! :))



+اینجا پارک ملته و سرده و منم یه چیز گنده پوشیدم...

++زندگی شخصی من به هیچ کس (مطلقا) ربط ندارد. مگر این که خودم مستقیما ازش سوالی بپرسم! :) اگه این مسئله رو نمیتونین قبول کنین هر چه زودتر توی دوستیتون با من تجدید نظر کنین. با تشکر! :)

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۶ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۱۴)

خداحافظ ای مـحرم و صـفر/خداحافظ ای روضـه های دو مـاهه/خداحافظ آی گرمی وشوری اشکها/خداحافظ ای گریه های شبانه/خداحافظ آی روضه های حضرت ابوالفضل(ع)/خداحافظ بوی گلاب،پیرهن مـشکی/خداحافـظ نـذری های قبول/خداحافظ خیمه های سوخته/خداحافـظ مـــــاه مـحـرم/خداحافـظ مـــــاه صـفـر . . .

یــا حـسیـن . . .
پاسخ:
!
موافقم:)
کلا لایک:)
چه چشمای قشنگی داری❤️❤️❤️
ماشالله:)
پاسخ:
قربونت عزیییییزم
چشمات قشنگ میبینه ×.×
:* <3
  • بنیامین دلشاد
  • قرص برنج ارزون ترین روشه؟
    پاسخ:
    فک نکنم! منطقا پریدن از ساختمون یا زدن رگ ارزون تره :پی
    جوووووووووون
    قربون چشمای شهلات برم خانومی...
    برسونیمت ؟
    پاسخ:
    هوا خوبه نظرت چیه قدم بزنیم؟ :))
    شما چقدر خوشگلی :))‌
    پست جدید :))
    پاسخ:
    شما؟! :))
    ممنون چشماتون خوشگل میبینه :))
    Oh my God!!!
    What a cute smile!
    and look at those wonderful eyes!
    I've never seen someone so beautiful in my entire life!!
    Belle! Belle! <3
    Какой милый улыбка!
    и как эти прекрасные глаза!
    Я никогда не видел девушку так красиво в моей жизни !!
    я согласен с последним комментарием!
    ты такая красивая!
    может я поговорить? <3
    !ответьте мне Киана!

    Je ne peux pas cesser de regarder ce visage!
    Tes yeux me suivent partout où je vais ...
    vous êtes superbes ... et jolie... et belle ...
    Wat kan ik zeggen?
    Die ogen ... zeggen dat alles dat moet gezegd worden ...
    =)))))))))))))))))))))
    توووو روووووووووحتووووون :))))))))))))))))

    پاسخ:
    خییییلی بیکارین شما ها دیگه به خدا :)))
    جمشیییییییییییییید کجایییییییییی؟ بیا ببین اینا به من نظر دارن!
    چی شده کیانا خانوم؟ حرفی زدن خوشت نیومده یاد من افتادی ؟ فقط وقتی لازم داری یاد ما می کنی نه ؟
    حیف اون همه عشقی که من برای تو گذاشتم...
    پاسخ:
    هر چی بین من و تو بود دیگه تموم شد! دیگه اسم منم نیار...
  • منا مهدیزاده
  • وااای کیانا :)))) اینترنشنال شدی ؟ :))))))
    پاسخ:
    :)))))))))))))))))
    بودم
    :**********
    قرص سالاد :)))
    پاسخ:
    :))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی