من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

ژله...

شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ق.ظ
بله... یه همچین موجودیم من! D:



  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۶ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۸)

  • منا مهدیزاده
  • اووووففف کاره خودته ؟!
    چه کدبانویی شدی :)))
    پاسخ:
    آره :)))
    مرسییییییی :)))
  • بنیامین دلشاد
  • من دیگه حرفی ندارم :دی
    پاسخ:
    :))))))))))
  • لولا پالوزا
  • ژله رول؟ آفران :))
    پاسخ:
    ژله گل! :) تو عکس نیفتاده گلاش فقط :) ;)
    مرسی :)))
    به به !!!!!!!!!!! کدبانو !!! دیگه وقتشه !!حیف یکیش متلاشی شد .خخخخخخخخخخخ
    پاسخ:
    خیلیاش متلاشی شد!
    تجربه ی اول اونم با امکانات خوابگاه!! :)) چه انتظاری داشتی؟ D:
  • حسین وحیدی
  • کدوم هاش خوردنی ان؟

    تصور من از ژله ( هنوز که هنوزه ) همون ژله ای هست که تام توی 'تام و جری' توی شکمش میلرزید !!!
    پاسخ:
    همش دیگه :-؟
    ژله هاش که ژله ن گیلاساشم که گیلاسن! :)))
    خوابگاه...:))))
    من هیچی نمیتونم بگم...

    پاسخ:
    مگه چیه؟ :))) خوابگاهه دیگه! :{
    راجع به خوابگاه خودم هیچی نمیتونم بگم :))
    پاسخ:
    :)))
  • بنیامین دلشاد
  • منم راجع به خوابگاه سید هیچی نمی تونم بگم.
    تازه خوابگاه خرخوناس. ازین نخبه مخبه ها ...
    پاسخ:
    مث ما دیگه؟ :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی