من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

- مادرت به من گفت خیلی می ترسم. پرسیدم چرا؟ گفت چون خیلی خوشبختم دکتر رسول. چنین خوشبختی ای آدم را می ترساند. پرسیدم چرا؟ گفت چون طبیعت فقط زمانی به تو اجازه می دهد این همه خوشحال باشی که بخواهد آنها را از تو بگیرد.
و من گفتم این حرف های احمقانه بس است.

کتابThe Kite Runner

+ tabiat ghalat mikonad :{


+یادش بخیر... :')

  • ژنیک :) :)

نظرات  (۸)

  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • خالد حسینی عالیه. «آزرده‌شدن با حقیقت بهتر از تسکین با دروغ است.» :)

    پاسخ:
    اوهوم! موافقم :)

  • منا مهدیزاده
  • عه... یادش بخیر ...
    من یه بار تو وبلاگم نوشته بودم که خیلی خوشحالم و همه چی خیلی خوبه و اینا ... بعد زیرش نوشته بودم که تو بادبادک باز یکی اینو گفت بعدش مرد ! بعد زیرش یاد تو افتاده بودم که هرچی می شد می گفتی یه دوستی داشتم اینطوری بود بعدش مرد :)))
    دلم برات تنگه کیانا ...
    پاسخ:
    :)))))))))))))
    یادش بخیر... من یه دوست داشتم که دلش برام تنگ شده بود بعد مرد... :)))
    منم دلم برات تنگه منا... خیلی... :*
    هردو نقل قول رو پسندیدم
    عالی بودند
    پاسخ:
    ممنون :)
  • آرش پوردامغانی
  • من هم دوست دار خالد حسینی هستم، مخصوصن این جمله اش :دی
    There is only one sin. and that is theft
    پاسخ:
    اوهوم :) قشنگه... :)
    دخترهای گل .از زندگی و زیباییهایش حرف بزنید و لذت ببرید. مرگ چه اهمیتی دارد؟ هر وقت زمانش شد خودش میاید. چرا باید یاداوریش کنیم. زندگی ریباست ای ریبا پسند . زیبا اندیشان به زیبایی رسند    انقدر زیباست این بی بازگشت کز برای ان می توان از جان گذشت... :)  دوستتون دارم.
    پاسخ:
    کیستی تو ای غریبه؟
    من به مرگ فکر نمیکنم که! :) این یه چیز دیگس...! :)
    غریبه نیستم . اشنام ...:) .معنی حرفاتم می دونم . از روایتهای تو و منا در مورد مرگ خوشم نیامد.تصورش برام ناراحت کننده بود. 
    پاسخ:
    کیستی ای آشنا؟! D:
    روایت های من و منا؟
    این که من یه دوست داشتم این طوری بود بعد مرد؟ :))))))
    وقتی کسی کنارت نیست .نمرده !!! اینقدر اهمیت نداشته و شاید هم لیاقت نداشته!!!!! بهتر ادم فکر کنه اصلن نبوده . چون اگه کسی بمیره باز هم با یاد خاطراتش برای ادم زنده هست.      نمی دونم کیانا جان ! شاید منظورتون رو اشتباه فهمیدم!!!
    پاسخ:
    نه! این یه اصطلاحه! واسه این که به طرف مقابل بفهمونیم این مشکلی که تو داری آخرش مرگه! واسه اذیت کردنه :)
    ولی خب... در مورد این چیزی که گفتی، من دوست ندارم فک کنم کسی مرده...
    فک میکنم کافیه که قبول کنم"دیگه نیست"!
    هر چند گاهی اوقات فاتحه خوندن واسه کسی که "از چشم ما افتاد" خیلی میچسبه :))
    این روزها امتحان سختی دارم و سرم شلوغه!!! بعدش قرار میزاریم بریم بیرون. خیلی وقته که میخوام باهات قرار بزارم .نمی شه . اگه شناختی معرفی نکن !!میخوام بفیه را بزارم سرکار ...:)
    پاسخ:
    والا... خیلی مطمئن نیستم شناخته باشم! چه عجیب!  که حدسم درست باشه! ولی اگه درست باشه عجیبه که "خیلی وقته میخوای باهام قرار بزاری!" مگر این که این جملت رد گم کنی باشه :))
    به هر حال بعد از این که خودتو معرفی کردی خوشحال میشم ببینمت :)
    و در ضمن، در وبلاگ من همیشه به روی همه بازه! حتی شما دوست عزیز که خودتو معرفی نمیکنی ;)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی