من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

کلاغ میگه: "وبلاگتو به "گه" کشدی انقد که پست غمگین گذاشتی... :) "

بابای خر (یا اسب) اهلام میگه: "هر چی واسه امسال بودو دایورت کن... یه سال جدید با احساسات جدید شروع کن! :)

و اینو بدون که واسه دوستات خیلی مهمی! حیف اون کیانای شاده... :) "

قبول دارم عن وبلاگمو در آوردم این روزا! D:

سال جدید رو متفاوت شروع میکنم :)
خوشحال و آروم و مهربون... :)

عید همتون مباااااااارک //D:\\




+this is the end... hold your breath and count to ten... :)
++93 هم تموم شد... :)
+++کلاغ و کلاغچه این روزا منو کلی میخندونن...
هم اتاقیام... هم اتاقیام شریک لحظه لحظه ی شادیا و غم هام بودن...
همیشه منو آروم کردن...
کلی دوست خوب که کلی هوامو دارن...
اهلام... ایران، وطنم پاره ی تنم... پری ناز...
مامانم و خواهرم... نیاز به گفتن ندارن...
این همه چیز های خوب دارم و هی دارم اینجا از دلتنگی میگم؟! خجالت داره P:
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۲)

:{
پاسخ:
:{
  • منا مهدیزاده
  • Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay ! \:D/ :D
    I love the "Happy Kiana" ! :)) :D
    پاسخ:
    Happy Kiana loves you tooo :*
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی