من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

که دل را میزند چیزی که بی اندازه شیرین است...

يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷ ق.ظ

کسی باورش میشه که یه کیک شکلاتی رو کامل انداختم دور؟

اونم من که عاااشق شکلاتم!!!

هه! :)


http://www.noonoab.ir/assets/js/admin/uploaded/2013/08/Chocolate-cake-5.jpg

  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۳، ۱۲:۴۷ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۳)

  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • کی دقیقن؟
    نکنه دیروز؟
    من دیروز تهران بودم، می‌دادیش به من خب :)

    پاسخ:
    همین دیگه...! میای تهران خبر نمیدی همین میشه!
    حالا هی به خاطر یه شیرینی که باید بدی در برو :)))
  • بنیامین دلشاد
  • به مام که نباید شیرینی بده چیزی نمی شه والا ... :پی
    پاسخ:
    کلن ناز دارن ایشون :)))
  • منا مهدیزاده
  • من کلن یه بار دیدمش (ش برمیگرده به آقای گوهرشادی) شیرنی هم گرفتم ! :)))
    پاسخ:
    نوش جان D:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی