من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

خدا...

سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۳۷ ق.ظ
فهمیده ام که خدا -در صورت وجود- با عقل و برهان اثبات نمیشود! حداقل با عقل من نه...
حقانیت پیامبر و امام و قرآن و ... نیز هم!
ولی اگه انقد نیاز دارم که باشه، اگه انقد دوست دارم که باشه، حتمن هست...
من دلم میخواد باور کنم که هست... هیچ اثباتی هم براش ندارم!
همینیه که هست! :)
خدا جون ببخش منو اگه شک کرده بودم به همه چی...
مث همیشه فقط خودتو دارم...
تنهام نزار :)

+اگر همه ی دنیا هم از دختر های احساساتی بدشان بیاید، برای من یکی مهم نیست... :)
++واسه همه چی مرسی مرسی مرسی مرسییییییییی >:)<


  • موافقین ۶ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۳، ۱۲:۳۷ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۶)

سلام
مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
اینم آدرسش
www.24ip.ir
پاسخ:
هنوز داری تعجب میکنی؟! :D
  • منا مهدیزاده
  • عه !!!
    این یارو تعجبیه !!!‌:)))

    هوممم یه بار یکی یه مثال خوبی زد ... گفت وجود خدا مثل اصل انتخاب توی ریاضی عه !
    اثبات میشه که قابل اثبات نیست ...
    حالا دیگه با خودته ... اگه قبولش کنی کلی feature و اینا بهت اضافه می شه ... کلی ابزار قدرتمند که می تونی باهاش کاراتو بکنی ...
    اگه نکنی هم اتفاق خاصی نمیفته ... صرفن عقب می مونی از بقیه و باید یه طور دیگه ای مسائلتو حل کنی ...
    پاسخ:
    =))))
    این یارو تعجبیه عااالی بود :D
  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • البته جا داره اشاره کنیم که ریاضی‌دان‌هایی که اصل انتخاب رو نپذیرفتن الزامن از بقیه «عقب» نیستن. :)
    من به عنوان یه کسی که خدا رو قبول داره ولی اصل انتخاب رو نه حس عقب‌افتادگی نمی‌کنم :)‌

    پاسخ:
    :-?
    اصل انتخاب چی بود؟ :))
  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • آها بعد یه چیز دیگه هم باید بگم
    یه پست دیگه‌ای این‌جا بوده که الآن نیست
    این reader من خیلی زود زود cache می‌کنه. اگه قراره پستی حذف شه و حداقل من نبینمش، نباید اصلن نوشته شه :) :)

    پاسخ:
    :D
    اگه از اول بدونم میخوام حذفش کنم نمینویسمش که! :D
    الانم یادم نیست چی بود پسته! :))
    بعد کلن پستایی که حذف میشن غالبن این طورین که هیچ اصراری به نخوندنشون نیست! ولی یا بود و نبودشون فرقی نمیکنه، یا موندنشون مناسب نیست :D
    بله...
    اصل رو مگه هیچ کس میتونه اثبات کنه ؟ فک نکنم فقط شما باشی که اثبات نداری :)
    (مثه : اصول اقلدیس , اصول دین و ...)
    پاسخ:
    ولی خیلیا تو زندگی سعی میکنن اثبات کننش! :)
  • منا مهدیزاده
  • والا سر اصل پنجم اقلیدس هم بحثه ... ! :دی
    پاسخ:
    یکم زیر دیپلم حرف بزنین :)))
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی