من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

بدون هیچ مناسبتی... فقط به علت زیبا بودن شعر... :)

پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۳ ب.ظ

در خیالات خودم
در زیر بارانی که نیست
می رسم با تو به خانه،
از خیابانی که نیست

می نشینی روبرویم،
خستگی در میکنی
چای می ریزم برایت،
توی فنجانی که نیست

باز میخندی و میپرسی
که حالت بهتر است؟!
باز میخندم که خیلی،
گرچه میدانی که نیست

شعر می خوانم برایت،
واژه ها گل می کنند
یاس و مریم میگذارم،
توی گلدانی که نیست

چشم میدوزم به چشمت،
می شود آیا کمی
دستهایم را بگیری،
بین دستانی که نیست..؟
وقت رفتن می شود،
با بغض می گویم نرو...
پشت پایت اشک می ریزم،
توی ایوانی که نیست

می روی و
خانه لبریز از نبودت می شود
باز تنها می شوم،
با یاد مهمانی که نیست...!
بعد تو این کار هر روز من است
باور این که نباشی،
کار آسانی که نیست...!

شاعر: نمیدونم! P:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcReRfT8fMnsOGQ0H7L1ve-dOdEC4encGkqOWRW1b_qwXbFQkHciQw

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۳، ۰۷:۴۳ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۳)

  • امین کوهرو
  • سلام علیکم.

    مطالب خوب و ارزنده ای دارید...

    میدونید چه مزاجی دارید؟! اگه تمایل به دونستنش دارید در "آزمون مزاج سنجی" وب ما شرکت کنید...

    همچنین میتونین نرم افزار های طب سنتی دانلود کنید...

    در "نمایشگاه اقتصاد مقاومتی" منتظر حضور پر مهرتان هستیم...

    http://eghtesadmoghavematy.blog.ir

    التماس دعا

    پاسخ:
    :|
    ِD:
  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • من واسه خوندن این کامنتا هم که شده همیشه به این وبلاگ سر می‌زنم!
    یعنی تبلیغاتی که اینجا میاد عالی عالیه :)
    پاسخ:
    :))
    آره واقعن من نمیدونم اینا از کجا پیداشون میشه تو وبلاگ من؟ D:

    ++یعنی خوشم میاد گند میزنین به آدم به رعت برق و باد! رسمن گفتی به خاطر مطالب وبلاگ نمیای به خاطر نظراش میای :))
  • حسین وحیدی
  • میدونم شعر از کی هست , اما نمیگم ( :-پی )
    همین ذهنیت فعلی خیلی هم خوب هست

    شعر شوق دلداگی زیادی داشت, مرسی
    پاسخ:
    مرسی واقعن :)))
    احتمالن از همسر یک شهیده! D:

    خواهش :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی