من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

کـــــش دار

سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰ ق.ظ

شاید این مشکل منه...

که کوچکترین چیزا رو تعمیمش میدم به کل زندگیم...

مثلن اگه یه نفر بهم یه دروغ کوچولو بگه، فک میکنم همیشه میتونه بهم دروغای بزرگ بگه...

اگه یه نفر بهم بگه که تو حق نداری به فلان وسیله ی من دست بزنی، و فقط میتونی نگاش کنی،

من فک میکنم هیچ وقت هیچ کدوم از وسایل این فرد نمیتونه مال من باشه

اگه یه نفر بهم بگه که الان خستم ساکت باش، من فک میکنم که این فرد صدای منو دوست نداره و من نباید پیشش حرف بزنم

اگه یک نفر بهم بگه لباسات مناسب نیست، من فکر میکنم که سلیقه ی منو قبول نداره...

و مثال های بسیار از این قبیل...

شاید مشکل از منه...!

کــــــــش دار میکنم همه چیو! 

http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRkgD4hnnxPjD-732OkdGjAESDD10kZa4QnxJ5Q3bR4T_cXDw-7

+ بعد میگن دخترا لوس نیستن :)))))


  • موافقین ۳ مخالفین ۱
  • سه شنبه, ۲۷ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۵۰ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۳)

اون تیکه آخرش منو محو کرد کاملا...که میگن دخترا لوس نیستن خخخ
پاسخ:
نیستن دیگه :{
مشکلیه؟ :))
  • حسین وحیدی
  • سلام !!
    این عکس همون قسمتی هست که دختر میگه اینکار من هم صدا میده ؟ بعد روی لپش میزنه کار بامزه میکنه ؟!!!
    پاسخ:
    اوهوم!
    همونجا که میگه: "اینم صدای آزار دهندست؟ " D:
    :X من عاشقشم

  • حسین وحیدی
  • بله خیلی خوبه اونجا !!
    تو ذهنم مونده از بس خوب بود ...!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی