من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

شهر من...

چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۰ ب.ظ

تو ماه ی و من... ماهی این برکه ی کاشی...
اندوه بزرگیست زمانی که نباشی...
آه از نفس پاک تو و صبح نشابور..
از چشم تو و... چشم تو و حجره ی فیروزه تراشی..
پلکی بزن ای مخزن اسرار که هر بار
فیروزه و الماس به آفاق بپاشی...
هرگز به تو دستم نرسد ماه بلندم
اندوه بزرگیست چه باشی چه نباشی...
ای باد سبکسار.. ای باد سبکسار...
مرا بگذر و بگذار...
هش دار که آرامش ما را... نخراشی...

 

 

 




+دلم واسه کوچه باغ هاش تنگ شده... :)

++وسط اون عکس فقط یه دختر خوشحال کم داره که بدوه این طرف و اون طرف...

 

 

  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۳ مهر ۱۳۹۳، ۰۶:۴۰ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۸)

  • حسین وحیدی
  • حیفه که کامنت اول یک پست احساسی شوخی باشه
    پاسخ:
    :)))))))
  • حسین وحیدی
  • پس توی دومی شوخی میکنم :D
    تبعیض جنسیتی چرا؟!!!
    پسر خوشحال و بازیگوش هم باشه عالیه :D
    پاسخ:
    خب منظورم خودم بود دیگه :)))
    من دلم میخواست اونجا بودم و میدویدم... ;) D:
    اصن شهر خودمونه دلم میخواد دختر باشه!
  • حسین وحیدی
  • میدونم خب !!! 
    "اصن شهر خودمونه دلم میخواد دختر باشه!"
    الان حس بچه های 5-6 ساله رو دارم که اذیت میکنه و جر بقیه رو در میاره , :-پسر_بچه_شرور :-دی :)))


    پاسخ:
    :))))
    "جر بقیه رو در میاره" ینی چی دقیقن؟ :))))))
  • ابوالفضل اسدی
  • به به :)
    پاسخ:
    :)
  • بنیامین دلشاد
  • این آهنگه رو با صدای استاد "جهان آرا" ضبط شده دارم.
    کلن یه سری آهنگ با صدای جهان دارم خیلی خوب می خونه :دی :)
    پاسخ:
    ا؟ نشنیدم تا به حال صداشو!!!
    سعادت نداشتم :))) D:
    خیلی دوس دارم موزیکو ..
    پاسخ:
    مرسی که گوش کردی :)
  • حسین وحیدی
  • یک مدت نبودم

    " جر در آوردن" انگار محلی هستش !!! خیلی ها نمیدونن
    یعنی برروی اعصاب دیگران راه رفتن و تحریک کردنشان به عکس العمل !!!

    دقیقا همین کاری که من کردم :-"
    پاسخ:
    من نیز هم!
    ممنون D:
    دلم برای نیشابور تنگ شد...
    پاسخ:
    من نیز هم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی