من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

کاشکی...

چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۲۲ ق.ظ


خب...؟ :)

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۵ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۲۲ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۹)

  • منا مهدیزاده
  • اوخی ...
    عزیزم ... ! :X
    دایناسورشی ... ! ; )
    پاسخ:
    منم دوست دارم! :)))

  • منا مهدیزاده
  • : ))) آزادی بیان نداریم این جا ...
    من نمی گم دیگه : )))))
    پاسخ:
    بگو... :(
    من که گفتم دستم خورد :-" :-"
    بیا طبیعیش کنیم دیگه ;;)
    دوباره بگوش! :))))
  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

    آزادی بیان هست، ولی ***** ** ** **** **؟


    پاسخ:
    من واقعن از بیان تشکر میکنم که خلاقیت جوانان ما رو تا این حد برانگیخته کرده :)))
  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • من کلی کار کرده بودم روش که شکل خودش بشه. متأسفانه وقتی کامنت می‌ذاریم بعضی قسمت‌های کد HTMLش رو خودش ادیت می‌کنه. ای روزگار! :)

    پاسخ:
    :))))
    تلاشتون قابل تقدیره!!! :)))))

    اخی !!!
    چقدر دوست داشتنیه کلاه قرمزی :دی
    پاسخ:
    آره... خیلی :)
  • بنیامین دلشاد
  • کاش می شد کامنتارم لایک کرد مثل پستا ...
    لایک به امیر :دی
    پاسخ:
    D:
  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • بنیامین من همیشه یه مشکلی که با فیس‌بوک داشتم این بوده که نمی‌شه «لایک»ها رو لایک کرد. خیلی پیش میاد که می‌خوام به یکی بگم که خوشم اومد که فلان‌چیزو لایک کردی ولی نمی‌تونم. به قول دکتر میرزاوزیری: «چرا مسؤولین به این جنبه‌ی قضیه رسیدگی نمی‌کنن واقعن؟»

    پ.ن: بلاگ خودتونه. راحت باشین. چت کنین!

    پاسخ:
    من به عنوان کسی که تو بلاگ ملت چت میکنم به نظرم این جزو حقوق اولیه و ثابت هر بازدید کننده ایست که در بلاگ ملت چت کند! :))
    => واقعن راحت باشین D:
  • منا مهدیزاده
  • = ))
    نه دیگه حساب نیست ... ! پس از فشار های بسیار اینکارو کردی ... ! = ))
    پاسخ:
    پس از فشار های بسیار فهمیدم که میشه نظری که یه تیکشو حذف کردی رومثل اول کنی در واقع =))
  • بنیامین دلشاد
  • خب آخه اون موقع به یه مشکلی می خوریم ... این که لایک تو بر لایک یکی دیگه رو من بخوام لایک کنم مثلن ... و این چرخه ادامه پیدا کنه ...
    در این شرایط خیلی شیک کامنت می زاریم میگیم لایک به کامنت فلانی ... (قراره راحت باشیم دیگه :-" )
    پاسخ:
    لایک به لایک بر لایک D:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی