من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

بی تو مهتاب... شبی باز از آن کوچه گذر خواهم کرد...

سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۲۳ ب.ظ
میترسم...
مث یه بچه ی کوچولو که نمیدونه اطرافش داره چه اتفاقایی میفته...
دلش میخواد زود ساعت 9 شب بشه... باباش براش از توی رادیوش لالایی بزاره و آروم بخوابه...
لالا لالایی... لالا لالایی... لالا لالایی... لالا لالایی...
-.-


https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTWhp59PKvs62EQfXsR2o9kLnrG09GQEhPVRcKfdcgrBITW6b1B
+دلش گرفته...
++تاب بازی همیشه حس خوبی به من میداده... حس رهایی... :)

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۴ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۲۳ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۳)

  • منا مهدیزاده
  • :]
    دلت نگیره ...
    می خوای لوله باز کن بیارم بازش کنم ... !؟!

    پاسخ:
    مناااا! :))))))))
    تو خودت لوله باز کنی! :)))
    عکس خیلی خوب بود ;)
    پاسخ:
    tnQ :D
  • سیمین فراز
  • چه بچه کوچولوی دلگیری :(
    پاسخ:
    دلگیر بود دوست من... :)
    الان لالایی شو گوش کرده آروم گرفته :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی