من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

کپک زدایی...

يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۳۹ ب.ظ
نوشتنم نمیاد...
این حالت معلومن وقتی اتفاق میفته که  من یه جایی رو پابلیک میکنم...
تازه اینجا هنوز اونقد پابلیک نشده...
نه این که بخوام چیزیو سانسور کنم... ولی خب... شاید یک چیزی شبیه استرس جمع...! شاید هم حوصله ندارم... نمیدونم...!
به هر حال وقتی این جوری میشه نمیتونم بنویسم و این منو اذیت میکنه! نمیخوام اینجوری بشه!
میخوام همون ژنیک خوشحال و شاد و خندان پر حرف(!) باشم..
نوشتن من از توی drafts های جیمیلم شروع شد...
یه جایی که مطلقن مال خودم بود...
هیچ کس نبود... هیچ کس...
کم کم یه وبلاگ زدم که آدرسشو به هیچ کس ندادم... و توش نوشتم و نوشتم... حرفای دلمو... ایده های توی ذهنمو... فکرای پراکندمو... همه رو نوشتم...
تا این که ادرس اون وبلاگمم کم کم لو رفت... و یه روز یهو منفجرش کردم! و خیلی خوش گذشت! :D
یه وبلاگ دیگه زدم... این دفه اینو به چند نفری دادم... شاید دلم میخواست کم کم از استرس جمع کم کنم...
آروم آروم...
ولی... بعد از یه مدتی اونجا.. دیگه نوشتنم نیومد...
حالا هم اینجا... از همون اول خواستم که یه نشونی از من داشته باشه! وقتی کسی واردش میشه بدونه که مال منه! اسم مستعار خودمو روش گذاشتم!
از کسی پنهونش نکردم... اینم نتیجش! 3 تا پست داره وبلاگم و داره خاک میخوره!
این دفه میخوام بنویسم... حتی اگه شده چرت و پرت! :دی
+یه ایده ی دیگه هم هست که وقتی خوشحالم نوشتنم نمیاد و وقتی تنها یا دلگیرم نوشتنم میاد! ولی خب دوست ندارم این طوری باشه! دلم میخواد وقتی دفتر خاطراتمو ورق میزنم از همه ی روزای خوب و بدش یه چیزی ببینم... :)

http://ketabak.org/tarvij/sites/default/files/imagecache/nc_image/tarvij/article/139003/Child-writing.90.3.21.tarvij.jpg

پ.ن: رنگ قالبم عوض شد... اینم مث قبلی فوق العادس ;)
پ.ن2: شاید یهو قدم خیلی بزرگی باشه... ولی میخوام اینجا رو از این پابلیک تر کنم... :)
  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۳۹ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۳)

  • محمد مهدی پیمان فرد
  • سلام
    مطالب خوبی گذاشتی ولی تعجب میکنم چرا اینقدر بازدیدت کمه
    می خوام یه روش خوب بهت معرفی کنم واسه بالا بردن بازدیدکنندگان وبلاگت
    برو تو سایت 24 آی پی عضو شو بعد رو گزینه کسب امتیاز کلیک کن بعد امتیازات رو به وبلاگ خودت اختصاص بده بعد می بینی که چجوری بازدید وبلاگت بالا میره حتما امتحان کن
    اینم آدرسش
    http://24ip.ir/?refer=bm2975

    پاسخ:
    اینو تو همه ی وبلاگای دوستای منم فرستادی....!
    چقد تعجب میکنی تو تو زندگیت!
    ببین حداقل میگی مطالب خوبی گذاشتی بخون ببین نوشتم اگه بازدید وبلاگم بره بالا استرس جمع باعث میشه در اینجا رو تخته کنم :)))

  • منا مهدیزاده
  • "چقد تعجب میکنی تو تو زندگیت!"
    عالی اییییی : ))))))))

    یه دوستی داشتم خیلی داستانای خوبی می نوشت ...
    بعد ولی فقط وقتایی نوشتنش میومد که حسه خودکشی داشت ! : ))
    وقتای دیگه مینوشت خوب نمی شد ! : ))
    پاسخ:
    :)))))
    ولی الان یه فرقی کرده! الان اعتراف کردم! شاید خوب شد... D:
    این هم مرتبطه با موضوع پست. :دی

    من حمایت میکنم از این تصمیم.
    پاسخ:
    =)))))))))))))
    عالی! ینی جوش شیرین بزنم به وبلاگم؟!

    از حمایت شما سپاسگزاریم! D:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی