من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

مثلن یه کره رو در نظر بگیر...
تو میری و میری و میری و میری و نمیرسی...
به چی؟ نمیدونی...
دیشب ساعت ها با منا حرف زدم.. شبیه یهخنگ واقعی! مثل قدیما... و به این نتیجه رسیدم که چقد دلم برای خنگ بازی های قدیم تنگ شده بود...
ما داریم هی بزرگ و بزرگ تر میشیم...
+کدوم کدوم شاپرک...؟ :)
  • موافقین ۵ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۲۸ ب.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۵)

 - چرا میری ؟
 + چون بقیه هم میرن
پاسخ:
چون مجبوریم بریم...
دست خودمون نیست...
مث یه گرد باد که داره ما رو میبره...
+این قافله ی عمر عجب میگذرد... :)
  • منا مهدیزاده
  • کیاناااااااا :xXxX

    اینا طبیعیه ...
    بزرگ می شیم ...
    عاقل (!) می شیم ...

    دروغه همش ...
    فقط داریم تبدیل میشیم به یه سری آدمه پیره خسته ...
    پاسخ:
    مناااااا :XxXx

    آره... داریم پیر میشیم...! D:
  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • الآن قشنگ تأثیر این حرف‌زدنه تو این پست دیده می‌شه. فکر کنم جای این پست mona-mehdizadeh.blog.ir بوده، اشتباهی این‌جا نوشته شده. فقط یه موزیک کم داره و کلی «ـه»ی اضافه.

    پاسخ:
    :)))
    آره الان که دقت کردم دیدم خیلی شبیه منا شده این پستم...! D:

    وبلاگ داری؟ چ جالب نمیدونستم...
    مرسی برای نظرت...
    آره حالت غمگین میگیرم وقت نوشتن دست خودم نیست...شایدم وقتایی ناراحتم مینویسم که آروم شم..نمدونم...
    پاسخ:
    آره..! :)
    یکی از دوستام میگفت تو (ینی من) وقتی مینویسی که تنهایی
    شاید... :)
  • منا مهدیزاده
  • : ))))))
    به منا تبدیلت کردم ... ! = ))
    پاسخ:
    :)))))
    باعث افتخاره ;)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی