من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

my new template! :D

سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ق.ظ

قالب جدیدم مبارک /D:\

واقعن خیلی دوسش دارم :) بهم آرامش خاصی میده... :)

قالبای خود بیان خیلی محدود بودن... از این جهت راضی نیستم از بیان... P:

و با تشکر فراوان از دوست عزیز... :) که بدون زحمات بی دریغ ایشان این کار ممکن نبود و این حرف ها... :))

از پیشنهادات و اننقادات شما هم استقبال میشه :) :دی

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۱۰ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۸)

  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • بله
    بله
    آدم رو یاد آدامس جویده‌شده می‌اندازه!

    پاسخ:
    واااااااااااااااات؟!؟!؟!!؟
    قالب به این خوشگلی...! آدامس جویده شده؟ :| :)))
  • حسین وحیدی
  • چقدر تعریف آرامش فرق میکنه !!!
    فکر میکنم اولین -شاید هم بارزترین- منشعش به جنسیت برمیگرده
    از این جهت جای خرده گیری نیست :دی

    این هم به ذهنم میرسه :
    اگر برای من حس ارامش نداره به این برمیگرده که من اصولا در بچگی هروقت این رنگ رو میدیدم به فکر شیطنت و عروسک دزدی می افتادم !!! ( برمیگرده به حداقل 10 سال پیش !!!!)
    پاسخ:
    شاید هم دلیل آرامشی که به من میده خاطره ای باشه که باهاش دارم! :)
    نمیدونم... شاید به تنهایی اگه این رنگو ببینم فقط برام هیجان انگیز باشه! ولی با این طرح خاصش واقعن دوسش دارم  و بهم آرامش میده :)

    +قالبم یکیو یاد آدامس جویده شده میندازه و یکیو یاد عروسک دزدی :))) ناامید شدم که :))
  • بنیامین دلشاد
  • مبارک باشه!
    من نگم منو یاد چی می اندازه بهتره :-"
    پاسخ:
    مرسی!
    میخوای بگو حالا :))) من طاقتشو دارم!
    mano yade kitty mindaze :)) ^_^
    پاسخ:
    :D
    کیستی آیا لیوان جان؟ :D
    از ایمیلت چیزی نفهمیدم! :))
    mano nemishnasi :D
  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • با این رنگ جدیدش شبیه یه چیزی شده که منم نباید بگم! :)

    پاسخ:
    چییییی؟
    رنگ به این خوشگلی...
    عهه! :))
  • بنیامین دلشاد
  • :))
    پاسخ:
    :))
  • منا مهدیزاده
  • بنفش شد قالب ... هورا ... /:دی\
    پاسخ:
    /D:\
    بعد بگین من انتقاد پذیر نیستم...!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی