من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

مثل قدم زدن از پارک وی... تا پارک ملت...

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۱ ق.ظ

مثل قدم زدن از پارک وی تا پارک ملت...

مثل شعر های چارتار... عاشقانه تنهاست...

مثل نشستن روی چمن های جلوی سینما ملت...

مثل زینگر خوردن توی کی اف سی... مثل صورت سسی...

مثل بلند بلند خندیدن توی خیابون...

مثل تاب بازی...

مثل همیشه دیر رسیدن به پارک وی... موهای ژولیده پولیده... نفس نفس زنان...

مثل کوه نوردی تا ایستگاه 9 درکه...

مثل خیس شدن زیر بارون...

مثل پیراشکی... مثل نودل... مثل سوسیس و تخم مرغ ^.^

مثل 100 بار دور زدن توی پاساژ قائم... مثل تکه پرانی های صاحب مغازه...

مثل لاک آبی...

مثل تنهایی قدم زدن از خوابگاه تا دانشکده...

مثل دیوونه بازی های توی خوابگاه...

مثل خندیدن... مثل دو دلی... مثل گریه...

دلم برای یک شهر شلوغ تنگ شده...


//مثل ترانه ی آرشا: بخند میبینی بی تو... تهران منو میکشه...

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۲:۰۱ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۶)

  • محمدرضا فلاح
  • ﺣﻀﺮﺕ ﺯﻫﺮﺍ(ﺱ):
    ﻫﺮﮐﺲ ﻋﺒﺎﺩﺗﻬﺎﻱ ﺧﺎﻟﺼﺎﻧﻪ ﺧﻮﺩﺭﺍﺑﺴﻮﻱ ﺧﺪﺍﻓﺮﺳﺘﺪ،ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺑﺰﺭﮒ ﺑﺮﺗﺮﻳﻦ ﻣﺼﻠﺤﺖ ﺍﻭ ﺭﺍﺑﺴﻮﻱ ﺍﻭﻓﺮﻭﺧﻮﺍﻫﺪﻓﺮﺳﺘﺎﺩ.
    (ﺑﺤﺎﺭﺝ
    70
    249)
    !
    ﺑﺎﻭﺭﮐﻨﻴﻢ!
    پاسخ:
    باشه! :)
  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • :)
    همون بهتر که آدم ماه رمضون تهران نباشه! (در راستای کامنت قبلی نیستا :) )
    پاسخ:
    آره اینم حرفیه D:
    دودش به تنهایی کافیه که روزه رو باطل کنه :))
  • بنیامین دلشاد
  • در صحت کامنت قبلی می گم من امروز یه دور از صبح تا ساعت 1 رفتم بیرون برای کاری از ساعت 2 تا الان که یه کمی به افطار مونده سرم داره منفجر می شه قلبم درد می کنه ضربان قلبم هم اومده رو 112 ! :پی
    پاسخ:
    فک نکنم روزه گرفتن تو این شرایط (منظورم حال جسمیته که الان تعریف کردی :دی) کار درستی باشه
    بازم یه مشورت با دکتر بکن :) ;)

  • منا مهدیزاده
  • سلام ... ! :]
    پاسخ:
    سلام! :)
    Are , Manam Sholooghie in shahro doost daram bozorgisho va hata restouranasho :D :=)))
    پاسخ:
    و حتی رستوراناش عااالیه :)))
    خوش اومدی...!
    آره واقعا منم گاهی خیلی دلم برای خوش گذرونیاش تنگ میشه...
    گاهیم دلم از خودش و آدماش میگیره...
    پاسخ:
    به شخصه فک میکنم تو تهران آدما یا خیلی خوبن یا خیلی رو اعصاب! وسط ندارن :))
    البته شوخیه ها... ;) D:
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی