من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

من...

یکى از اعضاى آدم هاى متفاوت از آدم هاى متفاوت... فقط همین...

اولین پست واقعی :)

پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶ ق.ظ

قرار بود اینجا به حال خودش باشه...

یهو یادم اومد یه چکش بکنم ببینم چه خبره :)

دیدم 505 تا بازدید کننده داشته و 618 بار نمایش :دی

ذوق مرگ شدم :))

اولین پستو زدم به افتخار وبلاگ خالی خودم /:دی\


  • موافقین ۴ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۵ تیر ۱۳۹۳، ۱۲:۰۶ ق.ظ
  • ژنیک :) :)

نظرات  (۶)

  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • خب اینم اولین کامنت!

    پاسخ:
    اینم اولین پاسخ :))) 
  • بنیامین دلشاد
  • اولین پاسخ قبول :-" ولی اولین کامنت تو پست های آزمایشی بود که حذف شده :-" 
    :))
    مال یه بنده خدایی هم بود که من می شناسمش ... بیشتر از همه تو این دنیا!
    پاسخ:
    من تایید میکنم D:
    بر حسب اتفاق اسمشم بنیامین بود :)))

    تبریک! :)
    پاسخ:
    مرسی :)
  • امیر کفشدار گوهرشادی
  • @بنی: مطمئنی کسی تو رو بهتر از خودت نمی‌شناسه؟

    پاسخ:
    برداشت من این بود که بنیامین کسیو بهتر از خودش نمیشناسه!
    بنیامین کژتابی ایجاد کردی! P:
  • بنیامین دلشاد
  • @امیر :
    متمعن نیستم خودمو خوب بشناسم ولی متمعنم کسی منو بهتر از خودم نمی شناسه 
  • سیمین فراز
  • :)
    پاسخ:
    :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی